Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Johanna - 2 mars 2013 23:38

Ja, jag kan inte sova så jag bloggar istället... Just nu är jag rastlös... Inget att göra... Tråkar... Kommentera så kanske jag tipsar om just din blogg :)

Av Johanna - 2 mars 2013 23:23

Hej!

 

Jag tänkte berätta vad jag har gjort idag....

 

Imorse sov jag till 10.00 jag hade sovit hos min farmor.

Sen kom mamma och pappa och vi åkte och handlade.

Sen bakade jag och mamma vi bakade havreflan och sockerkaka (tigerkaka).

Sen var jag med en kompis som heter Vera och vi cyklade till ICA.

Sen kollade jag på melodifestivalen och dom 2 bästa åkte ut :(

 

Hej Då!

Av Johanna - 2 mars 2013 23:03

Hejsan igen!


Jag skulle vilja tipsa om några bra bloggar som jag gillar att läsa...

Den första bloggen som är super känd är... http://ginadirawi.se/

Den andra är bloggen är... http://meemma.bloggplatsen.se/

Jag hoppas att ni gillar bloggarna jag tippsar om och självklart min blogg :)

Av Johanna - 2 mars 2013 22:31

Hejsan!


Jag heter Johanna och är 12 år men fyller 13 i år. Jag gillar att rita, sjunga, rida och spela badminton. Jag skaffade denna bloggen för jag älskar att fota och skriva och ibland är jag väldigt rastlös och vill ha något att göra  På fritiden spelar jag badminton, sjunger i kören och rider. Min familj är: mamma, pappa, mina 2 bröder och såklart min 2 söta små kaniner!

 

Detta är jag och min söta kanin Bengt!  (Bilden blev lite suddig)

  Och detta är min andra super söta kanin Ebba!  

  Detta är jag...

   

Hej Då!

Presentation


Jag heter Johanna och älskar att rida, spela badminton, sjunga och fota!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards