Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Johanna - 3 mars 2013 21:19

God Natt Bloggen!

 

Ja, god natt! Jag är super trött men innan jag säger hej då ska jag berätta om min dag.

 

Imorse hade jag super tråkigt och värkligen inget att göra. Lite senare åt jag lunch och ringde en kompis. Vi försökte spela badminton ute men de blåste för mycket. Sen spelade vi inte en video och de var super roligt. Vi bloggade och hade roligt sen va vi med en annan kompis (min bästis) och när den andra kompisen gick hem spelade vi basket med min bästis bror och hans kompisar (min bästis va med och körde en stund) sen gick jag hem och klockan 8 kollade jag på Bones och de va inte lika bra som vanligt detta avsnittet va lite konstigt ;) Men nu är jag skit trött Tja, tja bloggen!

God Natt!

///////Hej Då!

Johanna!!///

Av Johanna - 3 mars 2013 16:53

Hej, jag stänkte tippsa om några bloggar...


http://tobbesblogg.bloggplatsen.se/

http://meemma.bloggplatsen.se/


Seee Youuu!


Av Johanna - 3 mars 2013 13:50

Här kommer super bra låtar...lyssna på dom 

Jalla Dansa Sawa!

Tell The World I'm Here!


See You!

Av Johanna - 3 mars 2013 12:08

Yes!

 

Hittade äntligen någon rolig att vara med! Vi ska vara ute men jag vet inte vad vi ska göra   

Här kommer några bilder som jag precis tog!

 

 

 peace out!

 

Hej Då!

Av Johanna - 3 mars 2013 11:44

Hej!

 

Ja, jag har skit tråkigt och inget att göra skulle vara med en kompis men imorse sa hon... Nej, jag ska till min mormor, så jag ska inte vara med henne och min andra kompis är med sina kusiner eller dom är hon henne och aa...Tråkar!

 

Hej Då!

Av Johanna - 3 mars 2013 08:34

God Morgon Bloggen!

 

Ja, som sagt god morgon blogggen. Jag vaknade kvart över 7 men lyckades somna om igen. Nu vaknade jag halv 9 och tänkte blogga lite. Jag vet inte vad jag ska göra idag, kanske vara med min 6 åriga kusin Jag bloggar mer för er senare...


Tja tja bloggen :)

Presentation


Jag heter Johanna och älskar att rida, spela badminton, sjunga och fota!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards